Скрипторий: Monster - munsahir gatecrasher (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - munsahir gatecrasher (rage of elements)
Munsahir Gatecrasher
Creature 4
Description
Typically members of the nobility, gatecrashers wear advanced power armor.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 19
Recall Knowledge - Humanoid ( Society): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 19
Recall Knowledge - Humanoid ( Society): DC 19
Unspecific Lore: DC 17
Specific Lore: DC 14
Source Rage of Elements
Perception +11; darkvision
Languages Common, Pyric
Skills Athletics +10, Crafting +12, Plane of Fire Lore +10
Str +2, Dex +0, Con +4, Int +4, Wis +3, Cha -1
Items gatecrasher armor
AC 22; Fort +14, Ref +6, Will +11
HP 65; Immunities fire; Weaknesses cold 5
Heat of the Forge ( aura, fire) 10 feet. An munsahir's skin radiates heat like a forge's fire. A creature that starts its turn in the area must succeed at a DC 19 Fortitude save or become fatigued while it remains in the area. Creatures immune to environmental heat effects or with any fire resistance are immune. Self-Destruct When the munsahir is reduced to 0 HP, their armor explodes at the start of their next turn, dealing 5d6 fire damage in a 10-foot radius (DC 19 basic Reflex).
Speed 20 feet
Melee free-hand, shove), Damage 1d12+6 bludgeoning plus 1d6 fire hammer gauntlet +12 [+7/+2] ( Ranged brutal, fire, range increment 20 feet), Damage 2d6 fire plus 1d6 persistent fire flame jet +12 [+7/+2] ( Blazing Rush The gatecrasher Strides up to double their Speed in a straight line. They can pass through enemy spaces and make a hammer gauntlet Strike against each creature they move through. Blazing Rush can't be used again for 1d4 rounds.Burning Touch ( fire, primal) The munsahir gatecrasher's Strikes deal an extra 1d6 fire damage (included above). When the gatecrasher successfully performs a Grapple or Shove action, they also deal 1d6 fire damage to their target.
Perception +11; darkvision
Languages Common, Pyric
Skills Athletics +10, Crafting +12, Plane of Fire Lore +10
Str +2, Dex +0, Con +4, Int +4, Wis +3, Cha -1
Items gatecrasher armor
AC 22; Fort +14, Ref +6, Will +11
HP 65; Immunities fire; Weaknesses cold 5
Heat of the Forge ( aura, fire) 10 feet. An munsahir's skin radiates heat like a forge's fire. A creature that starts its turn in the area must succeed at a DC 19 Fortitude save or become fatigued while it remains in the area. Creatures immune to environmental heat effects or with any fire resistance are immune. Self-Destruct When the munsahir is reduced to 0 HP, their armor explodes at the start of their next turn, dealing 5d6 fire damage in a 10-foot radius (DC 19 basic Reflex).
Speed 20 feet
Melee free-hand, shove), Damage 1d12+6 bludgeoning plus 1d6 fire hammer gauntlet +12 [+7/+2] ( Ranged brutal, fire, range increment 20 feet), Damage 2d6 fire plus 1d6 persistent fire flame jet +12 [+7/+2] ( Blazing Rush The gatecrasher Strides up to double their Speed in a straight line. They can pass through enemy spaces and make a hammer gauntlet Strike against each creature they move through. Blazing Rush can't be used again for 1d4 rounds.Burning Touch ( fire, primal) The munsahir gatecrasher's Strikes deal an extra 1d6 fire damage (included above). When the gatecrasher successfully performs a Grapple or Shove action, they also deal 1d6 fire damage to their target.